BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 14, 2010

Seribu Kali Cinta

assalammualaikum ..


hah ? kenape aku tulis seribu kali cinta ?? ni lah aku nak cakap .. aku sekang dah minat citer SKC ni .. walaupon aku tak cinte bahahhaa .. pelik kan aku tak cinte and aku suke tengok citer cinte .. adess ape lah kau ni syiqien ... nak tau ape sebabnye ? sebabnye ialah .. aku suke pasal pasal cinte .. so kalau membe aku ade masalah gn boy die aku lah jadi ceramah cinte utok die .. bhahahha ... dah dah jangan nak merapu pulak ye cik syiqien .. eh beli mase aku tuka name .. adess tak kesah lahh !! 





woww !!  bess gile cite Seribu Kali Cinta .. setiap hari Isnin - Khamis di Tv3 .. pukol 6:30 petang - 7 : 30 petang ..
hum die cakap bahase penang tu .. bes bes  .. suke la tengok cite Seribu Kali Cinta ... woww wooww dan waoooww !!
tak tau kenape aku suke tengok citer nie ... adess kan aku dah cerite dekat atas tuu ... !!

0 comments: