BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 11, 2010

jom tengok apa yang syiqien buat =)

assalammualaikum ..






Siapakah nama anda?
*ct norashiqin(eqin)

Apa makna di Sebalik nama anda?
*ntah lah !! =)

Adakah anda mempunyai teman istimewa sekarang? 
*tiada still single meyh !! =D

Sekarang sedang berbuat apa?
*online facebook !!

Kali terakhir anda bercakap dengan?
*dengan mak"qien nak ikut tak pegi angsana ?"
(kompem aku nak gi angsana hehe)

Siapa dia dalam diri anda?
*family aku la bungguk =P

Kali terakhir anda bercakap dengan siapa sebelum tidur semalam?
*dengan ayah "da la tu esok kan boleh
main komputer lagi dah lewat ni "

Siapa dia dalam diri anda?
*member member aku kot ..

Jam sekarang pada pukul?
*11:45PM

Perasaan rindu pada siapa sekrang ini ?
*mmber lame ...

Perasaan Sayang pada siapa sekarang ini yang berlainan jantina?
*family aku (kenapa?) .. 

Warna Kegemaran?
*Biru,hijau,putih,merah,hitam,silver,purple..

Suka orang yang bagaimana?
*smard & cOol =)

Benci orang yang bagaimana?
*Yang gedik =P

Anda seorang yang bagaimana?
*Seorang yang nakal (haha) 

Cerita tentang cinta pertama anda?
*aku mana ada cinta cintan ni !

Cerita tentang couple pertama anda?
*aku tak ada couple pertama okey ..

Cerita tentang anda dan pasangan anda sekarang?
*kan aku dah kata aku tak ada pasangan sekarang ni 3:)

Cerita tentang seseorang yang sentiasa dengan anda sekarang. berlainan jantina.ok?
* ntah lah aku tak tau ..

Cerita tentang sahabat baik anda?
*Sahabat baik aku seorang yang baik sebab itu dia dapat title sahabat baik aku,aku pun baik dengan dia sebab dia baik dengan aku.aku suka sahabat baik sebab dia baik pada aku.hahahahahah !

Kata-kata terakhir untuk orang-orang yang diingati?
*aku ingin bersama dengan kau selamanya =)

tag kepada?
*semua pembaca =D




0 comments: