BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 12, 2010

kini tinggal kenangan ... sedih .. =(

assalammualaikum =.=




hum ini la membe membe aku .. sekarang ni just tinggal kenangan je .. sedihnye semue da tak duduk Johor ..
wurgh ... ish syiqien cool, kau kene cool jangan nagis hari tu da nagis tak kan nak nagis lagi .. (malu nagis woo) kahkahkah . ~



yang kiri => aqmalia uzaihah
&
yang kanan => nurul afieqah ..

due due nie membe aku hum comel tak ? 
tak comel eh ish3 jangan cakap la nanti dorang kecik ati
tapi bagi aku dorang cun ..
rindu korang la ..






yang kiri => fariha addina 
yang kanan => aqmalia uzaihah

dorang berdue ni membe rapat hum ..
dan membe aku jugak .. comel tak ? comel kan
 i like fariha ..kahkahkah ..
mane boleh perempuan dengan perempuan .. betol tak ?
rindu korang sangat sangat ..




yang kiri => nur zahidah
yang tengah => nur nazurah syafieqah 
&
yang kanan => nurul ain

hum yang si zahidah & ain tu aku panggil kaki gedik
sebab dorang gedik ish3 benci aku budak macam tu ..
korang tak tengok face to face 
pon korang dah nampak kat dalam gmbo ..
walaupon korang gedik tapi aku still
riinduu korang !




yang kiri => nur zahidah 
&
yang kanan => nurul ain

yang dorang ni aku memang tak suke ..
gedik melebih tengok la pakai celak pegi sekola
nasib da habih sekola kalau tak memang sah kene bebel dengan teacher ..





yang kiri => nur nazurah syafieqah
&
yang kanan => effa narisha

hum .. yang si naz tu gile kot & yang si efa tu tengah meneran kot 
kahkahkahkah .. gile tengah meneran ..
mereke memang lawak tapi tak lawak mane pon .. =)
rindu korang !!~








yang kiri => nur hazirah 
&
yang kanan => amiera syahierah

hum .. mereke ni pulak membe baik tak pernah putus ..
comel tak ?
tak comel eh ? ish3 diam diam nanti dorang marah ..






yang kiri => fariha addina
yang tengah => dumi izzati
&
yang kanan => aqmalia uzaihah 

mereke memang suke kacau aku .. adess ..
tapi dina tak suke kacau sangat ..
rindu korang !!


humm .. sekarang mase untok rehat bersame coki coki ..
jomm makann..
yummyy !




ni syiqien lajim . bukan syiqien aku ok ..
kami 1 sekola nanti bile dah SMK ..
rinduu kau !




mase sekarang tengah arok nyanyi .. 
kami ni peminat dorang ..
kahkahkakhkakhkahkah ..
peminat setiee !
winduu korg ..



ni tengah bual bicare  dengan pmnt setie ..
kahkahkahkah ..
smart kan ? hum .. rindu la korang ..!!





yang kiri => nik rosiah
yang tengah => ct nurelifaliny
&
yang kanan => nur aqidah

hum .. yang kiri & tengah tu baik .. 
tapi yang kanan tu gedik ..  menyampah aku tengok ..!!
btw aku rindu nik & ct ..





yang kanan => nurul aina 
&
yang kiri => nurul natasha 

wurh .. rindu sayang semue la kat korang .. 
mizmizmizmiz sangat sangat ..
da lame tak jumpe ...
dorang ni lah beztfwen aku .. !!




yang kiri => nik rosiah 
yang kanan => ct nurelifaliny 

mereke ni membe baik ... dorang ni pon baik gak ..
hum bace ape yang di tulis di papan putih ..
Selamat Tinggal SKSK ..
from ??




yang kiri => nurul natasha  
yang tengah => cikgu salmah 
&
yang kanan => nur nazurah syafieqah

wugh .. Cikgu Sal .. rindu lahh .. 
mizzmizzmizz u teacher .. ni lah Cikgu Sal ..
hum tasha rinduu ..
& naz aku tak tau rindu or tak rindu kau .. sori ok ..
mizz Cikgu Sal & Sha ..!



mizz u dear .. u is cute in picture ni .. adess
comel gile anak izam ..


heyy qiqi .. ini aqila aku col die qiqi ..
hum kenape ade tulisan chibi cakk ? 
sebab facebook die chibi cakk .. hihi ..
hum mizz kauu !!




ni membe biase aku ..

yang kanan => khairulnisa 
&
yang kiri => dumi izzati 

hum .. mereke just my fwens biase jer .. 
but aku mis dumie not mizz niesa ... sori  ok . =)




yang kiri => aqmalia uzaiha 
&
yang kanan => fariha addina 

mereke bezt fwens .. comel kan luve die ..
like me .. btol tak ?
haishh ! pasan betol la ..




yang kanan => nurul natasha 
&
yang kiri => nur zahidah ..


mizmizmiz natasha ..
si zahidah sibuk jer .. adess !! 

btw mis korang ..!!




heyy kia !
ini bessek zakiah . 
aku col die bessek & kia ..
smart kan die ? kahkahkahkah ..
time rehat .. miz kau so muchh !



0 comments: